Cleanmap logges på ved arbeid start, følger brukeren gjennom
hele arbeidsdagen til arbeidsdagen er ferdig.
Alt
rapporteres i sanntid og er tilgjengelig for ledelse og kunde.
For ledelsen
For renholdern
For kunden
Dette er renholderens arbeidsverktøy. Her foregår all
registrering av sanntids hendelser, som:
Appen er utviklet for både iOS og Android.
Fungerer også om
internett i periodevis ikke er tilgjengelig.
I kontrollpanelet kan du administrere alle oppdrag, sjekke
loggen og opprette fakturaunderlag.
Nye oppdrag kan
registreres, og utføres i sanntid.
Timestyring og
turnusarbeid. Oppdatering av rutiner og instrukser, samt få
verifisert at dette er lest og forstått.
Ledelse kan
også redigere skjemaer og lage gode analyser. Kontrollpanelet er
webbasert, så dere kan bruke hvilken som helst nettleser.
Din kunde har tilgang til alt som skjer i sin egen bedrift. De
kan sjekke logg, får beskjed om hendelser og kan sjekke og lage
analyseverktøy.
Kundeportalen er webbasert, så de kan
bruke hvilken som helst nettleser.
Administrer alle oppdrag i kontrollpanelet , sjekk loggen og opprett fakturaunderlag.
Gi slipp på tungvinte, analoge metoder og la oss levere full oversikt til deg og dine kunder.
Med Cleanmap har både du, renholderne og dine kunder en bedre
og mer effektiv arbeidshverdag.
SPAR PENGER!
Med Cleanmap så får du også tilgang til Tamigos systemer for timeregistrering med mer.