Med kontrollpanel, app og kundeportal har både du, dine ansatte og kundene dine full kontroll over rengjøringsprosessen. Utviklet av Mudah AS, et norskt utviklingsselskap.
Bestill gratis demo her!Administrer alle oppdrag, sjekk status og analyse og opprett fakturaunderlag rett fra kontrollpanelet.
Alt som er gjort eller planlagt er lagret digitalt og enkelt
tilgjengelig - både for deg, dine ansatte og kunder. Timer føres
fortløpende samt tilgang på avtalte rutiner.
Si farvel
til papirer og andre gammeldagse systemer!
Gi kundene dine en ekstra god kvalitet med kundeportalen. Kundene dine lager egne analyser og har tilgang til sanntids oversikt
Administrer alle oppdrag i kontrollpanelet , sjekk loggen og opprett fakturaunderlag.
Gi slipp på tungvinte, analoge metoder og la oss levere full oversikt til deg og dine kunder.
Med Cleanmap har både du, renholderne og dine kunder en bedre
og mer effektiv arbeidshverdag.
SPAR PENGER!
Med Cleanmap så får du også tilgang til Tamigos systemer for timeregistrering, turnusplanlegging med mer.
Gjør jobben til dine renholdere betydelig enklere med detaljerte oppdrag. Renholdere kan enkelt registrere hva de har gjort, legge igjen kommentarer, og legge til bilder.
Med Cleanmap kan kunder enkelt legge igjen tilbakemeldinger så du alltid har kontroll over kvaliteten ditt team utfører.
Smarte funskjoner gjør det enklere for dine renholdere å gjøre jobben sin.
Automatisk stopp & oppstart av arbeidsoppgaver
Enkelt overfør oppgaver til kollegaer
Rutiner og instrukser på app
Sporbarhet
Timeregistrering og innsyn i planlagt arbeid
Renholderen bruker appen for å melde oppmøte, enten manuelt eller ved bruk av QR-kode.
Renholderen får tilgang til skjema og rutiner via appen.
Hendelser blir logget inn i systemet, hvor det er tilgjengelig for ledelsen og kunder.
Ta kontakt for en uforpliktende samtale
og se om dette er
noe for deg.